Stanovení hodnoty Pixelfield, s.r.o

Název práce: Stanovení hodnoty Pixelfield, s.r.o
Autor(ka) práce: Vaněček, Lukáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Machek, Ondřej
Oponenti práce: Urbanová, Monika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V diplomové práci se věnuji problematice ocenění společnosti. V úvodní a teoretické části představuji základní postupy dostupné z čerpané literatury při oceňování podniku. V druhé části práce pak aplikuji a analyzuji zjištěné poznatky na společnost podnikající v oboru IT a marketingu. Mým cílem je stanovit hodnotu, resp. cenu, za kterou by bylo možné podnik prodat a konfrontovat tuto hodnotu s realitou, tzn. s reálnou částkou, kterou jsou investoři dnes ochotní nabídnout. Dále užiji i jiné přístupy k oceňování podniku, které v praxi často nacházejí využití a opět zjištěné konfrontovat s reálnými možnostmi.
Klíčová slova: digitální; ocenění; agentura
Název práce: Valuation of Pixelfield s.r.o. company
Autor(ka) práce: Vaněček, Lukáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Machek, Ondřej
Oponenti práce: Urbanová, Monika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of my master thesis is the valuation of Pixelfield, s.r.o. company. The introduction and the theoretical part present basic and advanced procedure with valuating a company. An emphasis is put on the financial analysis and on the financial plan. In the practical part I apply and analyze findings on a company, which makes business in digital marketing and IT. The primary objective is to apply the theoretical knowledge and valuate the company according to the official proceeding. The secondary objective is to confront the valuation with a real situation - that means the real amount of money that possible investors offer. Further I use other possible solutions how to valuate a company and again to confront it with a real situation.
Klíčová slova: agency; digital; valuation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 10. 2014
Datum podání práce: 20. 5. 2015
Datum obhajoby: 15. 9. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50769/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: