BTL marketingová komunikace a její význam pro budování značky

Název práce: BTL marketingová komunikace a její význam pro budování značky
Autor(ka) práce: Bindzarová, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřena na BTL marketingovou komunikaci a její význam pro budování značky. Cílem je analyzovat nástroje BTL marketingové komunikace na českém trhu a identifikovat nejúčinnější nástroje, které lze využít pro budování značky v prostředí FMCG. Práce by měla více rozebrat podlinkovou komunikaci a její zvyšující se význam na trhu, určit vhodný nástroj k budování image značky, kvality či dostání se do povědomí zákazníků. K dosažení cílů diplomové práce je zvolena metoda expertních rozhovorů s odborníky v daném prostředí, rešerše literatury, případové studie a výzkumu.
Klíčová slova: marketingová komunikace; budování značky; podlinková komunikace; BTL; podpora prodeje
Název práce: BTL marketing communication and its importance for brand building
Autor(ka) práce: Bindzarová, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of the thesis deals with BTL marketing communication and its importance for brand building. The aim is to analyze tools of BTL marketing communication on the Czech market and identify the most effective tools that can be used to build brand in the FMCG environment. The thesis should provide more details about below the line communication and its increase use market positioning. Also identify appropriate tool for building brand image, quality and raising customer awareness. Research, expert interviews and case studies were used to prove the objective of this thesis.
Klíčová slova: sales promotion; marketing communication; BTL; Below the line communication; branding

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 2. 2016
Datum podání práce: 9. 9. 2016
Datum obhajoby: 14. 9. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56379/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: