Analýza zákaznických preferencí ve vztahu k produktům a službám společnosti REX Controls, s.r.o

Název práce: Analýza zákaznických preferencí ve vztahu k produktům a službám společnosti REX Controls, s.r.o
Autor(ka) práce: Marková, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Oberhel, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem diplomové práce je analýza zákaznických preferencí ve vztahu k produktům a službám společnosti REX Controls s.r.o., jejíž hlavním zaměřením je průmyslová automatizace a regulace. Cílem práce je nalezení preferovaných atributů při pořizování řídicího systému a zjištění zákaznické spokojenosti a loajality. Atributy produktu jsou stanoveny metodou polostrukturovaných rozhovorů. Analýza zákaznických preferencí vychází ze spotřebitelského výzkumu, v rámci kterého jsou do dotazníkového šetření zapojeni dvě skupiny odborníků na automatizaci a regulaci. Vyhodnocování nasbíraných dat je prováděno pomocí statistických nástrojů. Výsledky analýzy a následně formulovaná doporučení pro společnost, která by mohla napomoci k dosažení jejích cílů, jsou diskutovány v závěrečné části práce.
Klíčová slova: nákupní chování; Atributy produktu; zákaznické preference; loajalita; spokojenost
Název práce: Analysis of customer preferences in relation to products and services REX Controls, Ltd
Autor(ka) práce: Marková, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Oberhel, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
A topic of this thesis is an analysis of customer preferences in relation to products and services of the company REX Controls s.r.o. that focuses mainly on industrial automation and control systems. The goal of this thesis is to find preferred attributes when acquiring a control system and determine a level of customer satisfaction and loyalty. Product attributes are determined by conducting semi-structured interviews. Analysis of customer preferences is based on a consumer research. Within the survey are involved two groups of experts on automation and regulation. Evaluation of the collected data is performed by using statistical tools. The results of the analysis and formulated recommendations for the company, which could help to achieve its objectives, are discussed in the conclusion part.
Klíčová slova: customer preferences; buying behaviour; loyalty; satisfaction; Product atributes

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 10. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2016
Datum obhajoby: 12. 9. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54963/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: