Výstavní cyklus SMRT v objektech Národního muzea

Název práce: Výstavní cyklus SMRT v objektech Národního muzea
Autor(ka) práce: Kralertová, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Dianová, Markéta
Oponenti práce: Kroupová, Magdaléna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se věnuje problematice muzejního marketingu, konkrétně marketingového mixu, který představuje na příkladu výstavního cyklu SMRT. Výstavní cyklus SMRT probíhal v pěti objektech Národního muzea v období od 18.6.2014 do 31.3.2016 a byl posledním z výstavních cyklů, které dominovaly výstavní politice Národního muzea v období, kdy byla uzavřena Historická budova Národního muzea z důvodu rekonstrukce. V práci je provedena deskriptivní analýza marketingového mixu, který se vázal k výstavnímu cyklu SMRT. Aplikace jednotlivých nástrojů marketingového mixu je následně hodnocena pomocí dílčích analýz. Výstupem je identifikace nedostatků a formulace doporučení, která umožní Národnímu muzeu marketingový mix zefektivnit.
Klíčová slova: marketingový mix; Národní muzeum; výstavní cyklus SMRT; marketing muzeí
Název práce: Exhibition cycle DEATH at the National museum
Autor(ka) práce: Kralertová, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Dianová, Markéta
Oponenti práce: Kroupová, Magdaléna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on a field of museum marketing, particularly on a marketing mix issue. The marketing mix is described on an example of an exhibition cycle named DEATH which took place in five object of the National museum during a period from 18 June 2014 until 31 March 2016. The DEATH was the last from a row of exhibition cycles which prevailed during the closing of the Historical building for the reason of its complex reconstruction. A descriptive analysis of the marketing mix of the DEATH exhibition cycle is conducted in the thesis. Application of marketing tools is subsequently evaluated through detailed analyses which will identify weaknesses. At the same time recommendations are developed to improve the National museums marketing mix and make it more efficient.
Klíčová slova: National museum; marketing mix; exhibition cycle DEATH; museum maketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 11. 2015
Datum podání práce: 1. 9. 2016
Datum obhajoby: 12. 9. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55177/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: