Formáty TV reklam společnosti Vodafone a jejich vnímání českými spotřebiteli

Název práce: Formáty TV reklam společnosti Vodafone a jejich vnímání českými spotřebiteli
Autor(ka) práce: Šimková, Aneta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Marek, Aleš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je vybranými marketingovými nástroji zhodnotit, jak čeští spotřebitelé vnímají jednotlivé formáty reklamní televizní tvorby používané společností Vodafone. Pro tento účel byly analyzovány TV spoty Vodafone vysílané v ČR v letech 2005 až 2016. Pozornost byla zaměřena na spoty vysílané v posledních letech. Nedílnou součást tvoří výzkumy uskutečněné metodou Focus Group a dotazníková sonda mezi českými spotřebiteli. Výsledky těchto výzkumů jsou následně porovnány s multikriteriálním výzkumem MML TGI společnosti Median i s výsledky výzkumů společnosti Nielsen.
Klíčová slova: animovaná reklama; obrázek ze života; podpora osobností; reklamní formáty; hudební reklama
Název práce: TV Advertisement Formats Used by Vodafone and How Czech Consumers Perceive Them
Autor(ka) práce: Šimková, Aneta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Marek, Aleš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to assess using selected marketing tools how Czech consumers perceive different formats of television advertisement used by Vodafone. To this end, Vodafone TV spots aired in the Czech Republic between 2005 and 2016 were analysed focusing mainly on TV spots aired in the past few years. An integral part of this thesis is the qualitative Focus Group research method and probe questionnaires distributed among Czech consumers. The results of this research are subsequently compared with the Multicriterial research MML TGI Median Company and also with the research results of the Nielsen Company.
Klíčová slova: animated ad; celebrity endorsement; slice of life; advertising formats; music ad

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 12. 2014
Datum podání práce: 31. 8. 2016
Datum obhajoby: 8. 9. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52114/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: