Marketingová strategie společnosti GRANO Skuteč spol. s r.o

Název práce: Marketing Strategy of GRANO Skuteč spol. s r.o
Autor(ka) práce: Zahradníček, Lukáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Štěrbová, Ludmila
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This Diploma thesis covers the topic of marketing strategy of the Czech company GRANO Skuteč spol. s r.o. for entering the Austrian market. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part is focused on the process of planning a marketing strategy a of a building construction company. The practical part deals with the particular case of planning the marketing strategy for the company GRANO Skuteč spol. s r.o. Analyzes of the macro and micro environment are used to find the best solution, which recommended at the end of the thesis.
Klíčová slova: PEST analysis; building construction; marketing mix; SWOT analysis; marketing strategy; marketing communication; foreign market
Název práce: Marketingová strategie společnosti GRANO Skuteč spol. s r.o
Autor(ka) práce: Zahradníček, Lukáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Štěrbová, Ludmila
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diplomová price pojednává o marketingové strategii společnosti GRANO Skuteč spol. s r.o. za účelem vstupu na rakouský trh. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na proces plánování marketingové strategie stavební společnosti. Praktická část se zabývá konkrétním případem plánování marketingové strategie pro společnost GRANO Skuteč spol. s r.o. Analýzy makro a mikro prostředí jsou použity k nalezení nejlepšího řešení, které je v závěru práce doporučeno.
Klíčová slova: analýza PEST; stavebnictví; marketingový mix; analýza SWOT; marketingová strategie; marketingová komunikace; zahraniční trh

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 10. 2015
Datum podání práce: 1. 5. 2016
Datum obhajoby: 15. 9. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54700/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: