Marketingová analýza vybraného podniku cestovního ruchu

Název práce: Marketingová analýza vybraného podniku cestovního ruchu
Autor(ka) práce: Macková, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Valentová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií restaurace Na Pekárně. Analyzovány jsou příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky restaurace prostřednictvím analýzy SWOT, politicko-právní, ekonomické, sociálně-kulturní a technologické prostředí prostřednictvím analýzy PEST, mikroprostředí ve vztahu k zákazníkům, konkurenci a dodavatelům, současná marketingová strategie restaurace a použité marketingové nástroje. Pro získání podrobnějších informací o podniku byl využit marketingový výzkum ve formě hloubkového rozhovoru a Mystery shoppingu. Na základě výsledků analýz bude navrhnuta vhodná marketingová strategie pro budoucí období a také případná zlepšení.
Klíčová slova: SWOT; Stravovací zařízení; Marketingový mix; Mystery shopping; PEST; Analýza; Marketingová strategie
Název práce: Analysis of marketing strategy of restaurant "Na Pekárně"
Autor(ka) práce: Macková, Martina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Valentová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with marketing strategy of restaurant Na Pekárně. There are analyzed the opportunities, threats, strengths and weaknesses of the restaurant through a SWOT analysis, political-legal, economic, socio-cultural and technological environment through PEST analysis, microenvironment in relation to customers, competitors and suppliers, current marketing strategy of restaurant and used marketing tools. To obtain detailed information about the company was used marketing research in the form of interview and Mystery shopping. Based on the results of the analysis will be suggested a suitable marketing strategy for the future and potential improvements. Analysis, marketing strategy, SWOT, PEST, Mystery shoppint, marketing mix, restaurants
Klíčová slova: Restaurants; SWOT; Marketing mix; Mystery shopping; Analysis; marketing strategy; PEST

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 9. 2015
Datum podání práce: 10. 5. 2016
Datum obhajoby: 7. 9. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54168/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: