Markentingová komunikace neziskové organizace - útulek pro zvířata

Název práce: Markentingová komunikace neziskové organizace - útulek pro zvířata
Autor(ka) práce: Fuchsa, David
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Horný, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem digitální komunikační kampaně pro neziskové organizace typu zvířecí útulek. Tyto organizace se potýkají s finančními, personálními a kapacitními problémy, a zároveň nevyužívají naplno potenciál digitálního marketingu. Navržená strategie by jim měla pomoci zmírnit dopady problémů a lépe naplňovat cíle organizace při minimálním rozpočtu.
Klíčová slova: Útulek; Komunikace; Digitální marketing
Název práce: Digital marketing of animal shelters
Autor(ka) práce: Fuchsa, David
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Horný, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The purpose of this thesis is to create a concept of digital communication for nonprofit organisations like animal shelters. These organisations struggle with lack of money, people and capacity and do not utilize the potential of digital marketing. The proposed strategy should help them to mitigate the impact of those problems and also to fulfill the objectives of the organisation at a minimal budget.
Klíčová slova: Animal shelter; Comunication; Digital marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 6. 2014
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 14. 9. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/48471/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: