Návrh strategie CRM ve vybrané společnosti

Název práce: Návrh strategie CRM ve vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Gorolová, Pavlína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koliš, Karel
Oponenti práce: Kociánová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce pojednává o filozofii řízení vztahů se zákazníky. Jejím hlavním cílem je analyzovat procesy v konkrétní společnosti a doporučit řešení ve vztahu k zákazníkům. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část seznámí čtenáře se základními pojmy řízení vztahů se zákazníky, jeho principy, vývojem a strategií. Dále věnuje pozornost zákazníkovi a jeho hodnotě. Metodická část vymezuje metodu analýzy, která je aplikována v praktické části. Ta se zaměřuje na konkrétní společnost, její představení a historii a věnuje se i analýzám vnějšího a vnitřního prostředí. V závěru této práce jsou uvedena konkrétní doporučení a návrhy na zlepšení.
Klíčová slova: zákazník; řízení vztahů se zákazníky; hodnota zákazníka; spokojenost zákazníka
Název práce: The proposal of CRM strategy in selected company
Autor(ka) práce: Gorolová, Pavlína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koliš, Karel
Oponenti práce: Kociánová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis discusses the philosophy of customer relationship management. Main goal of the work is to analyze the processes in a specific company and to recommend a solution for customer relationship. Thesis is divided into three parts. Theoretical part presents readers with basic concepts of customer relationship management, its principles, development and strategy. Furthermore, pays attention to customer and their value. Methodical part defines the method of analysis, which is applicated in practical part. Practical part is focused on a specific company, on its introduction, history and analysis of internal and external environment. In conclusion of this thesis individual recommendations and improvement proposals are listed.
Klíčová slova: customer relationship management; customer; customer value; customer satisfaction

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 6. 2016
Datum podání práce: 2. 1. 2017
Datum obhajoby: 31. 1. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58442/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: