Analýza komunikační strategie společnosti Red Bull ČR

Název práce: Analýza komunikační strategie společnosti Red Bull ČR
Autor(ka) práce: Syrovátková, Anežka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Homolka, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na analýzu komunikační strategie společnosti Red Bull Česká republika s.r.o., a to konkrétně na reklamu, komunikaci na místě prodeje, public relations a mediální komunikaci, opinion leaders program, event marketing a digitální komunikaci. Vycházela jsem z globální komunikační strategie, kterou reprezentuje Red Bull Media House a zkoumala jsem, jakým způsobem je tato strategie implementována na lokální úrovni. Pro tuto analýzu bylo také nezbytné analzyovat trh energetických nápojů v České republice, jak si stojí v rámci kategorie nealkoholických nápojů a jakou pozici na něm zaujímá Red Bull. Na základě těchto analýz jsem zhodnotila pozitiva, negativa a doporučila možná zlepšení.
Klíčová slova: komunikační mix; komunikační strategie; content marketing; Red Bull; energetický nápoj
Název práce: Analysis of communication strategy of Red Bull Czech Republic
Autor(ka) práce: Syrovátková, Anežka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Homolka, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In my thesis I focused on the analysis of communication strategy of Red Bull Czech Republic, specifically on advertising, communication at the point of sale, public relations and media communications, opinion leaders program, event marketing and digital communications. I started from global communication strategy represented by Red Bull Media House and I have examined, how this strategy is implemented at local level. For this analysis, it was also necessary to analyze market of energy drinks in the Czech Republic, as it stands under the category of soft drinks and what position takes Red Bull. Based on these analyzes, I evaluated pros, cons and suggested possible improvements.
Klíčová slova: communication strategy; content marketing; communication mix; Red Bull; energy drink

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 6. 2015
Datum podání práce: 15. 12. 2015
Datum obhajoby: 18. 1. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53423/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: