Spotřební chování zákazníků Neoluxoru, s.r.o. s aspektem podpory charitativní činnosti

Název práce: Spotřební chování zákazníků Neoluxoru, s.r.o. s aspektem podpory charitativní činnosti
Autor(ka) práce: Bíbová, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjištění převládajících faktorů spotřebního chování zákazníků Neoluxoru, s.r.o. a vliv podpory nadací v jejich rozhodovacích procesech. Východiskem pro rozhodování zákazníků je postoj k neziskovému sektoru obecně. Teoretická část popisuje charakteristiky stěžejních činností a pojmů, které se následně využívají v části praktické. Prolínání ziskového a neziskového sektoru v rámci práce vyžaduje rozlišit chápání marketingu v jednotlivých smyslech pojetí. Do strategie tržního subjektu (Neoluxor) i neziskových nadací (TERIBEAR, Konto Bariéry, ADRA) vstupuje společenská odpovědnost jako ovlivňující faktor. Praktická část selektuje užitečné informace sekundárních výzkumů a současně s výsledky vlastního dotazníkového šetření utváří představu o dominantech v rozhodování aktuálních i potenciálních zákazníků. Práci uzavírá zhodnocení výsledků všech výzkumů a na nich založené doporučení k efektivnější spolupráci nadací se spotřebitelským trhem v rámci sítě knihkupectví Neoluxor.
Klíčová slova: reklamní předměty; marketingový výzkum; rozhodování spotřebitele; spotřební chování; neziskový sektor
Název práce: Cunsumer behavior of Neoluxor customers in charity support point of view
Autor(ka) práce: Bíbová, Barbora
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of the thesis is to learn the dominant factors of consumers behaviour of Neoluxor customers and the influence of institution support in their determination processes. The starting point for customer decisions is the attitude towards the nonprofit sector in general. The theoretical part describes the characteristics of the fundamental activities and terms which are used further in the practical part. The crossing of profit and nonprofit sector in the thesis requires to differentiate understanding of marketing in individual points of view. Corporal responsibility becomes an influencing factor in the strategy of both profit (Neoluxor) and nonprofit organizations (TERIBEAR, Konto Bariéry, ADRA). The practical part selects useful information of secondary research and also, with the results of the questionare, it makes the image of the dominating features of decision making of present and potential customers. The thesis is concluded by the evaluation of results of the research and recommends a more effective cooperation of institutions with the market using Neoluxor network.
Klíčová slova: marketing research; non-profit sector; decision proces of consumer; consumer behavior; promotional items

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 9. 2015
Datum podání práce: 7. 12. 2016
Datum obhajoby: 18. 1. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56362/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: