Podniková identita a image neziskové organizace

Název práce: Podniková identita a image neziskové organizace
Autor(ka) práce: Kocourková, Adéla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Franková, Emilie
Oponenti práce: Surynek, Alois
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Podstatou této diplomové práce je analýza podnikové identity a image ve vybrané části neziskové organizace. Dále pomocí této analýzy poskytnout dané organizaci cenné informace o tom, jak se snaží být vnímána a jak je vnímána ve skutečnosti. Teoretická část vysvětluje pojmy související s tématem, především se zaměřuje na podnikovou identitu a její tři složky, dále na podstatu a význam image podniku. Stručně pak popisuje problematiku nestátních neziskových organizací. Metodická část vymezuje cíle, použité metody a respondenty práce. Praktická část vychází z teoretických poznatků první části. Nejprve je představena vybraná nezisková organizace a její část, která je předmětem výzkumu. Následné vlastní zkoumání je rozděleno na dvě části, a to na analýzu identity pomocí kvalitativního výzkumu ve formě individuálních rozhovorů a analýzu image pomocí kvantitativního výzkumu ve formě dotazníkového šetření. Práci uzavírají návrhy a doporučení pro danou neziskovou organizaci.
Klíčová slova: Nezisková organizace; Podniková komunikace; Image podniku; Podnikové jednání; Podnikový design; Podniková identita
Název práce: Corporate identity and image of non-profit organization
Autor(ka) práce: Kocourková, Adéla
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Franková, Emilie
Oponenti práce: Surynek, Alois
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The essence of this Master thesis is the analysis of corporate identity and image in the selected part of non-profit organization. Furthermore, this analysis will provide valuable information about how it tries to be perceived and how it is perceived in reality. The theoretical part explains terms related to the topic, mainly focuses on corporate identity and its three components, as well as on essence and importance of the corporate image. Then briefly describes the issue of non-profit organization. The methodical part defines the objectives, methods and respondents of the thesis. The practical part is based on theoretical knowledge of the first part. First is presented selected non-profit organization and its part, which is the subject of research. The subsequent own research is divided into two parts, the analysis of identity by using the qualitative research in the form of individual interviews and the analysis of image by using the quantitative research in the form of questionnaire survey. The thesis is concluded by suggestion and recommendations for the non-profit organization.
Klíčová slova: Corporate communication; Non-profit organization; Corporate design; Corporate image; Corporate manner; Corporate identity

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra manažerské psychologie a sociologie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 4. 2016
Datum podání práce: 31. 10. 2016
Datum obhajoby: 24. 1. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57277/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: