Vliv CSR aktivit vybraných podniků na nákupní chování spotřebitelů

Název práce: Vliv CSR aktivit vybraných podniků na nákupní chování spotřebitelů
Autor(ka) práce: Mrkos, David
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Dvořák, Jiří
Oponenti práce: Kadera, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se týká společensky odpovědných aktivit automobilky ŠKODA AUTO. Náplní diplomové práce je literární rešerše na téma společenské odpovědnosti, diskuze s autory, stručný vývoj a směr tohoto tématu. V praktické části jsou popsány aktivity a oblasti, ve kterých se společnost ŠKODA AUTO angažuje. Dále jsou zde zkoumány dopady těchto aktivit na vybrané skupiny zákazníků automobilky. Hlavními zdroji informací byly výroční zprávy, zprávy o trvale udržitelném rozvoji, interní dokumenty společnosti a rozhovory s vybranými zaměstnanci. Součástí práce je i dotazníkový průzkum zpracovaný a vyhodnocený autorem.
Klíčová slova: Podniková strategie; Management; Public relations; ŠKODA AUTO; Vnější vztahy; CSR; Nákupní chování
Název práce: Impact of Corporate Social Responsibility Activities of selected Companies on the Purchasing Behavior of Consumers
Autor(ka) práce: Mrkos, David
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Dvořák, Jiří
Oponenti práce: Kadera, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis refers to social responsibility activities of ŠKODA AUTO Company. The content of the thesis is a literature review on the topic of corporate social Responsibility, discussion, brief development and direction of this topic. The practical part describes the activities and areas in which is ŠKODA AUTO involved. There are also examined impacts of these activities on selected automakers customer groups. The main sources of information were annual reports, reports on sustainable development, internal company documents and interviews with selected employees. The work also includes a questionnaire survey processed and evaluated by author.
Klíčová slova: External affairs; Management; Shopping behavior; Business strategy; CSR; Public relations; SKODA AUTO

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 10. 2015
Datum podání práce: 29. 4. 2016
Datum obhajoby: 14. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54709/podrobnosti

Soubory ke stažení

Oponentura
Neveřejný soubor
Stáhnout
Hodnocení vedoucího
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: