Analýza chování zákazníků na sociálních sítích

Název práce: Analýza chování zákazníků na sociálních sítích
Autor(ka) práce: Rippl, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Molnár, Zdeněk
Oponenti práce: Hawlová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá tématem analýzy facebookové stránky společnosti CZC.cz s využitím k tomu určených nástrojů. Hlavním cílem práce je navrhnout sadu doporučení pro úpravu a rozšíření aktuální komunikační strategie firmy na sociální síti Facebook. Doporučení jsou navržena na základě provedené analýzy chování zákazníků a výsledků konkurenčního srovnání. První část práce se zabývá problematikou marketingu na sociálních sítích, rozdělením uživatelů dle jejich chování a seznamuje čtenáře s nezbytnými předpoklady pro analýzu sociálních sítí i základními metrikami na Facebooku a analytickými postupy. Charakterizuje také jednotlivé typy analytických nástrojů a jejich funkční výbavu. Praktická část práce se zabývá výběrem vhodných nástrojů, s jejichž pomocí je následně analyzováno chování zákazníků na facebookové stránce CZC.cz a provedeno srovnání facebooového profilu CZC.cz s dalšími konkurenty. Každá analýza je zakončená sumarizací výsledků, které slouží jako podklad pro sestavení návrhu na úpravu a rozšíření strategie firmy v komunikaci na sociální síti Facebook. Tento návrh sady opatření je spolu s provedenou analýzou a zhodnocením vývoje klíčových metrik hlavním přínosem práce.
Klíčová slova: sociální síť; Facebook; analýza; nástroj; online marketing
Název práce: Analysis of customer behavior on social networks
Autor(ka) práce: Rippl, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Molnár, Zdeněk
Oponenti práce: Hawlová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the analysis of the Facebook page of CZC.cz. The main goal of this thesis is to bring a set of recommendations aimed at adjustment and expansion of the current company communication strategy via Facebook. These recommendations are based on the analysis of customer behaviour and the results of the competition comparison. The first part of the thesis deals with the social media marketing and users division based on their behaviour. It also acquaints readers with the prerequisites necessary for the social media analysis, and with basic Facebook metrics and analytical procedures. Additionally, it provides characteristics of individual types of analytical tools and their functional equipment. The practical part of the thesis aims at the choice of appropriate tools which subsequently help the author analyse customer behaviour on the Facebook page of CZC.cz and compare the CZC.cz profile with other competitors. Each analysis is completed with the summary of results which serve as the foundation for preparation of a proposal for adjustment and expansion of the current company communication strategy via Facebook. This proposal together with the evaluation of the key metrics development represent the main contribution of this thesis.
Klíčová slova: social media; Facebook; analysis; tool; online marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 11. 2015
Datum podání práce: 14. 12. 2015
Datum obhajoby: 7. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55106/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: