Podnikateľský plán: Instant, Influencer marketing platform

Název práce: Podnikateľský plán: Instant, Influencer marketing agency
Autor(ka) práce: Lovás, Lukáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Lorenc, Miroslav
Oponenti práce: Konvalinka, Michal
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto bakalárska práca sa zaoberá vytvorením podnikateľského plánu k projektu s názvom Instant. Instant je webová platforma založená na princípoch internetového marketingu a marketingu na sociálnych sieťach. V teoretickej časti práce sa charakterizuje marketing a jeho nástroje pre lepšie pochopenie a hlavne vysvetlenie, čo je influencer marketing a prečo sa táto platforma líši od ostatných. Praktickou časťou je vypracovaný podnikateľský plán, ktorý sa opiera o odpovede dotazníkového prieskumu, SWOT analýzy, či analýzy konkurencie. Na záver sa zhodnocuje celková realizovateľnosť a atraktivita projektu s ohľadom na všetky premenné tohto plánu.
Klíčová slova: influencer; instagram; influencer marketing
Název práce: Podnikateľský plán: Instant, Influencer marketing platform
Autor(ka) práce: Lovás, Lukáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Lorenc, Miroslav
Oponenti práce: Konvalinka, Michal
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tahle bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu k projektu s názvem Instant. Instant je webová platforma založená na principech internetového marketingu a marketingu na sociálních sítích. V teoretické části práce se charakterizuje marketing a jeho nástroje pro lepší pochopení a především vysvětlení, co je influencer marketing a proč se tato platforma liší od ostatních. Praktickou částí je vypracovaný podnikatelský plán, který se opírá o odpovědi dotazníkového průzkumu, SWOT analýzy, nebo analýzy konkurence. Na závěr se zhodnocuje celková realizovatelnost a atraktivita projektu s ohledem na všechny proměnné tohoto plánu.
Klíčová slova: influencer marketing; instagram; influencer
Název práce: Business plan: Instant - Influencer marketing platform
Autor(ka) práce: Lovás, Lukáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Lorenc, Miroslav
Oponenti práce: Konvalinka, Michal
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with a creating of business plan for a project called Instant. Instant is a web platform based on principles of Internet marketing and of marketing on social networks. The theoretical part characterizes marketing and its tools for better understanding and mostly for the explanation, what is influencer marketing and why is this platform different from others. The practical part is a business plan, which is based on the answers from questionnaire survey, SWOT analysis and analysis of the competition. The end of this thesis evaluate the feasibility and attractiveness of this particular project, taking into account all the variables of the whole plan.
Klíčová slova: instagram; influencer marketing; influencer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 2. 2016
Datum podání práce: 1. 5. 2016
Datum obhajoby: 16. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56555/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: