Internetový marketing vybrané společnosti

Název práce: Internetový marketing vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Klinková, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá internetovým marketingem a jeho využitím na příkladu konkrétní společnosti MIOS TRADE s.r.o. Cílem diplomové práce je zhodnocení dosavadní strategie společnosti MIOS TRADE v oblasti digitálního marketingu a navržení možností jejího zkvalitnění. Teoretická část práce je zaměřena na definování internetového marketingu, internetového komunikačního mixu a jeho nástrojů. V praktické části je provedeno zhodnocení současné marketingové strategie společnosti MIOS TRADE, dále byly v rámci diplomové práce vytvořeny nové webové stránky společnosti a provedena jejich SEO optimalizace. V závěru je zanalyzována úspěšnost SEO optimalizace a navrženy možnosti zlepšení marketingové strategie společnosti MIOS TRADE.
Klíčová slova: internetová reklama; internetový komunikační mix; bannerová reklama; SEO; digitální marketing; Seznam.cz; Google.com; vyhledavače; SEM; internetový marketing
Název práce: Internet marketing of the concrete company
Autor(ka) práce: Klinková, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with the internet marketing on the example of concrete company. The aim is to assess marketing strategy of the MIOS TRADE company in the area of digital marketing and propose the possibilities how to improve the current strategy. The theoretical part of the thesis is focused on defining and determination of the internet marketing, internet communication mix and its tools. In the practical part is the current marketing strategy assessed and the new website of the company is created and SEO optimized. In the end of the diploma thesis there is the success of the SEO optimization analyzed and the possibilities how to improve the marketing strategy are suggested.
Klíčová slova: search engines; Seznam.cz; Google.com; internet advertising; internet communication mix; banner advertising; SEO; SEM; digital marketing; internet marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 7. 2014
Datum podání práce: 29. 4. 2016
Datum obhajoby: 30. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/48718/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: