Marketingový komunikační plán společnosti North Trappers s.r.o. pro rok 2016

Název práce: Marketingový komunikační plán společnosti North Trappers s.r.o. pro rok 2016
Autor(ka) práce: Nosková, Štěpánka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce je případovou studií, která se věnuje plánování marketingové komunikace. Cílem práce je přiblížit proces plánování marketingové komunikace malých a středních podniků na příkladu firmy North Trappers s.r.o. a vytvořit marketingový komunikační plán pro její stěžejní čtyři značky Bergans, Dale of Norway, Devold a Kari Traa. Dílčím cílem je pomocí vlastního dotazníkového výzkumu zjistit a zhodnotit současné postavení a image jednotlivých značek a na základě vyvozených závěrů poté naplánovat jejich další komunikační strategii. Teoretická část rozebírá komunikační proces, jednotlivé nástroje marketingové komunikace a její plánování. V praktické části je charakterizována společnost North Trappers a provedena její situační analýza. V další kapitole jsou poté analyzovány stěžejní značky společnosti. Závěrečná kapitola se věnuje plánování komunikačních aktivit pro jednotlivé značky a pro celou společnost s cílem zvýšit znalost značek a budovat jejich image.
Klíčová slova: North Trappers s.r.o.; marketingová komunikace; komunikační mix; plánování marketingové komunikace
Název práce: Marketing communication plan of North Trappers s.r.o. company for year 2016
Autor(ka) práce: Nosková, Štěpánka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis is a case study, which is devoted to planning of marketing communication. The main aim of the thesis is to describe the process of planning of marketing communication of small and middle entreprises on the example of North Trappers s.r.o. company and to create a marketing communication plan for its four main brands Bergans, Dale of Norway, Devold and Kari Traa. Partial aim of the thesis is to discover and assess current position and image of particular brandss with the help of own questionnaire. Then on the bases of deduced conclusions plan following communication strategy. The theoretical part of the thesis analyzes communication process, single tools of marketing communication and its planning. The practical part characterizes the company North Trappers s.r.o. and analyzes its situation on the market. In the next chapter are then analyzed particular brands of the company. The final chapter applies all the information to create a plan of comuunication activities for each brand and for the company as a whole with the aim to raise awareness of them and to build their image.
Klíčová slova: Marketing communication; Communication mix; North Trappers s.r.o.; Planning of marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 1. 2015
Datum podání práce: 31. 5. 2016
Datum obhajoby: 30. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50990/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: