Analýza komunikačního mixu společnosti Eaton Elektrotechnika s.r.o

Název práce: Analýza komunikačního mixu společnosti Eaton Elektrotechnika s.r.o
Autor(ka) práce: Matějová, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Fuchs, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se věnuje oblasti marketingu společnosti Eaton Elektrotechnika s.r.o. Zkoumá a hodnotí uplatňované nástroje komunikačního mixu společnosti a následně se zaměřuje na konkrétní případ podpory prodeje. Teoretická část se zabývá zejména marketingovým mixem, propagací a charakteristikou mezipodnikového trhu. Praktická část nejprve charakterizuje společnost Eaton Elektrotechnika s.r.o., a poté se věnuje popisné analýze využitých nástrojů komunikačního mixu, zhodnocení jejich využití a doporučení na případné změny. Dále se práce věnuje konkrétnímu případu podpory prodeje, kterou je spotřebitelská soutěž. Je zde popsán princip akce, její cíle, vynaložené náklady a využitá marketingová podpora. Následuje zhodnocení naplnění cílů a určení přínosu akce pro společnost.
Klíčová slova: mezipodnikový trh; spotřebitelská soutěž; komunikační mix; marketingový mix
Název práce: Communication mix of the company Eaton Elektrotechnika s.r.o
Autor(ka) práce: Matějová, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Fuchs, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with the field of marketing of the company Eaton Elektrotechnika s.r.o. It examinates and evaluates the implementation of the communication mix of the company. Furthermore it focuses on the specific case of the sales promotion. The theoretical part presents terms such as marketing mix, promotion and characteristics of an intercompany market. The practical part describes the company Eaton Elektrotechnika s.r.o. Then there is used a descriptive analysis to refer about its tools of communication mix. There is evaluated their usage and it is given recommendation for possible changes. Moreover is the thesis focused on a specific case of sales support, which is a consumer competition. There is described a principle of the action, its objectives, expenses and marketing support. Then follows an evaluation of fulfilling the objectives and setting of the benefits for the company.
Klíčová slova: consumer competition; intercompany market; communication mix; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 5. 2015
Datum podání práce: 10. 5. 2016
Datum obhajoby: 30. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52889/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: