Zvýšení povědomosti o Technologické agentuře České republiky u studentů SŠ a VŠ

Název práce: Zvýšení povědomosti o Technologické agentuře České republiky u studentů SŠ a VŠ
Autor(ka) práce: Krejčí, Nikola
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Podařil, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce má za cíl zvýšit povědomost u studentů o Technologické agentuře České republiky a tím i o vědě, výzkumu a vývoji. Hlavním úkolem Technologické agentury České republiky je finanční podpora pro výzkumné organizace a firmy, které se zabývají aplikovaným výzkumem. První část přináší teoretický podtext k části praktické. Zabývá se také teoretickými fakty, které se týkají marketingu ve vědeckém světě, Např. propagace a popularizace vědy a v neposlední řadě cílové skupiny. Dále také popisuje vývoj státní finanční podpory od roku 1989. Pro zjištění aktuálního stavu povědomosti o Technologické agentuře České republiky u studentů bylo využito dotazníkového šetření, které odpovědělo na otázky týkající se úrovně povědomí Technologické agentury či zájem o vědu, výzkum a inovace a další. Na tomto základě jsou v praktické části navrženy různé marketingové aktivity pro dosažení vyšší povědomosti o vědě výzkumu a vývoji prostřednictvím Technologické agentury České republiky u studentů.
Klíčová slova: Zvýšení povědomosti; Marketing ve vědě; Technologická agentura České republiky; Analýza povědomosti u studentů; Marketingové aktivity
Název práce: The increse of awareness about the Technology agency of the Czech Republic among high school and college students
Autor(ka) práce: Krejčí, Nikola
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Podařil, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of the Bachelors Thesis is to increase students awareness of Technology Agency of the Czech Republic and therefore the awareness about science, research and development. The main task of the Technology Agency of the Czech Republic is a financial support for research organizations and corporations that pursue applied research. The first part focuses on the theory that is the base for the practical part. It also deals with theoretical facts that relate to marketing in the scientific world, such as the promotion and popularisation of the science and last but not least the target group. Furthermore it describes the development of the state financial support from 1989. To find out the read-out of the students awareness about the Technology Agency of the Czech Republic, a survey was used. The survey answered the questions of the level of awarness about the Technology Agency or the interest about science, research and inovation, etc. According to these answeres, different marketing strategies, for students to achieve greater awareness about the science, research and developement through the Technology Agency of the Czech Republic, are proposed.
Klíčová slova: To achieve greater awareness; Marketing strategies; Analysis of students awareness; Technology Agency of the Czech Republic; Marketing in science

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 6. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2016
Datum obhajoby: 25. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53288/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: