Sociální sítě jako marketingový nástroj vůči Generaci Y

Název práce: Social media as a marketing tool towards generation Y
Autor(ka) práce: Kasimova, Gyulnara
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Zlatić, Marija
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Main aim of this work is to identify and describe new forms of social media, its advertising and marketing tools. Summarize theoretical knowledge of marketing communication on the internet and on social networks. To understand Generation Yers attitude towards social media marketing and to show how this form of marketing tool has an impact on users of social networking itself. With the first chapter, readers will be familiar with social media communication tools, mobile and online social networks, like Facebook, Twitter and LinkedIn. Also communication and branding on social media, and new social media trends will be presented in the first chapter. Following the chapter focuses on social networks just as a tool. The second chapter will cover Generation Y/ Millennials. In this chapter will be introduced Yers characteristics, expectations, influences, values, their attitude to marketing communication and their attitude to branding. Besides the theoretical part of this work there will be also included a practical part, which will be presented during a marketing survey. This survey will be conducted by using the social network and should demonstrate how social media affects their social networking users and their position to social media as a marketing tool.
Klíčová slova: Generation Y; social media; Millennials; branding; advertising; marketing
Název práce: Sociální sítě jako marketingový nástroj vůči Generaci Y
Autor(ka) práce: Kasimova, Gyulnara
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Zlatić, Marija
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je identifikovat a popsat nové formy sociálních médií, jejích reklamních a marketingových nástrojů. Také bude shrnuta komunikace a branding z oblasti marketingové komunikace na internetu a na sociálních sítích. Porozumět Generaci Y a její postoj k sociálním médiím a sítím. Vysvětlit jak taková forma marketingového nástroje ovlivnuje uživatele sociálních sítí. V první kapitole budou čtenáři obeznámeni s komunikačními nástroji sociálních, mobilních a internetových sítí, jako je Facebook, Twitter a LinkedIn. Také v první kapitole budou prezentovány nové trendy komunikace a branding na sociálních médijích. Následující kapitola se zaměřuje na sociálních sítě jako na nástroj. Druhá kapitola se bude týkat Generace Y / miléniálu. V této kapitole budou představeny "Y" jejich charakteristika, očekávání, vlivy, hodnoty, přístup k marketingové komunikace a jejich postoj k branding na sociálních sítích. Kromě teoretické části tato práce bude také zahrnoval praktickou část, která bude představena v průběhu marketingového průzkumu. Tento průzkum by měl ukázat, jak sociální média ovlivňuje uživatele sociálních sítí a vystvětlit jejich postavení na sociálních médijích jako marketingový nástroj.
Klíčová slova: branding; generace Y; Mileniálové; sociální sítě; reklama; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 6. 2015
Datum podání práce: 15. 5. 2016
Datum obhajoby: 24. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53522/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: