Význam obalů a jejich postavení v marketingových komunikacích

Název práce: Význam obalů a jejich postavení v marketingových komunikacích
Autor(ka) práce: Krol, Anastasiia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Drozen, František
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce řeší problematiku postavení obalů v marketingových komunikacích. První část se zabývá postavením obalů v marketingové teorii a vymezením funkcí obalu. Druhá část je věnována legislativní úpravě obalové problematiky, výzkumu vlivu obalu na chování spotřebitele pomocí dotazníkového šetření a přínosy obalů jako konkurenční výhody v praxi. Z práce vyplývá, že psychologická účinnost obalů ovlivňuje nákupní chování a je efektivním nástrojem pro budování povědomí o značce. V závěru jsou všechny poznatky shrnuty.
Klíčová slova: obaly; funkce obalů; budování povědomí o značce
Název práce: The status of packaging in marketing communications
Autor(ka) práce: Krol, Anastasiia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Drozen, František
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Thesis addresses the issue of the status of packaging in marketing communications. The first part deals with the position of packaging in marketing theory and defining the functions of the packaging. The second part is devoted to legislative regulation of packaging sphere, research the impact of packaging on consumer behavior through questionnaires and defines benefits of packaging as a competitive advantage in practice. The work suggests that the psychological effectiveness of packaging influences buying behavior and is an effective tool for building brand awareness. In the end, all knowledges are summarized.
Klíčová slova: Packaging; Functions of the packaging; Building brand awareness

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 9. 2015
Datum podání práce: 30. 5. 2016
Datum obhajoby: 25. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54154/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: