Česko - polská obchodní spolupráce s přihlédnutím ke kulturním odlišnostem

Název práce: Česko- poľská obchodná spolupráca s prihliadnutím ku kultúrnym odlišnostiam
Autor(ka) práce: Ambrošová, Kamila
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Karpová, Eva
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Témou tejto bakalárskej práce je analýza česko - poľských obchodných vzťahov s prihliadnutím ku kultúrnym rozdielom. V teoretickej časti sa nachádza základná charakteristika Poľska a tiež informácie o poľskej ekonomike. Tretia kapitola obsahuje informácie o česko - poľských obchodných vzťahoch, charakteristiku podnikateľského prostredia a informácie o špecifikách poľskej kultúry a rozdieloch medzi českým a poľským národom na základe kultúrnych dimenzií Hofstedeho a Trompenaarsa. Štvrtá kapitola obsahuje analýzu kultúrnych rozdielov a obchodných vzťahov medzi Českou republikou a Poľskom, ktorá bola prevedená na základe interview a pozorovania v dvoch firmách, jednej nachádzajúcej sa v Poľsku a druhej v Českej republike.
Klíčová slova: kultúrne dimenzie ; Poľsko; medzinárodný obchod
Název práce: Česko - polská obchodní spolupráce s přihlédnutím ke kulturním odlišnostem
Autor(ka) práce: Ambrošová, Kamila
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Karpová, Eva
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tématem této bakalářské práce je analýza česko - polských obchodních vztahů s přihlédnutím ke kulturním rozdílům. V teoretické části se nachází základní charakteristika Polska a také informace o polské ekonomice. Třetí kapitola obsahuje informace o česko - polských obchodních vztazích, charakteristiku podnikatelského prostředí a informace o specifikách polské kultury a rozdílech mezi českým a polským národem na základě kulturních dimenzí Hofstedeho a Trompenaarsa . Čtvrtá kapitola obsahuje analýzu kulturních rozdílů a obchodních vztahů mezi Českou republikou a Polskem, která byla převedena na základě interview a pozorování ve dvou firmách, jedné nacházející se v Polsku a druhé v České republice .
Klíčová slova: Polsko; mezinárodní obchod; kulturní dimenze
Název práce: Czech - Polish trade cooperation with regard to cultural differences
Autor(ka) práce: Ambrošová, Kamila
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Karpová, Eva
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The theme of this bachelor´s thesis is to analyse Czech - Polish trade relationship with regard to cultural differences. In the theoretical part of this thesis, there is an essential characteristic of Poland and also an information about Polish economy. The third chapter contains of the information about Czech - Polish trade relationship, polish business environment and information about specifics of the Polish culture and comparison of Polish and Czech nation based on cultural dimensions of Hofstede and Trompenaars. The fourth chapter analyses the cultural differences between Czech Republic and Poland, based on an observation and interview in two companies, one located in Poland and the other located in Czech Republic.
Klíčová slova: international trade; cultural dimensions; Poland

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 9. 2015
Datum podání práce: 10. 5. 2016
Datum obhajoby: 23. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54210/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: