Efektivnost marketingových nástrojů vybraného představení Hudebního divadla v Karlíně

Název práce: Efektivnost marketingových nástrojů vybraného představení Hudebního divadla v Karlíně
Autor(ka) práce: Urbánková, Hana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce je zaměřena na současný marketing vybraného muzikálu Hudebního divadla v Karlíně. Cílem je zhodnocení efektivnosti jednotlivých marketingových nástrojů u titulu tohoto divadla. Teoretická část představuje především marketingový mix 4 P rozšířený o marketingový nástroj People (Lidé) aplikovaný na marketing muzikálového divadla. Dále také charakteristiku cílové skupiny, návštěvníka a jednotlivých kupních rolí. Praktická část se zaměřuje na divadlo samotné a na konkrétní muzikálový titul The Addams Family, který má divadlo v současnosti ve svém repertoáru. Dále poskytuje doporučení provedení divadla ohledně formy propagace a efektivnosti vynaložení nákladů na marketing. Zvolenou metodikou je Metodika pro optimalizaci benefitů nabízených kulturní institucí.
Klíčová slova: marketingové nástroje; Hudební divadlo v Karlíně; muzikál
Název práce: Effectiveness of marketing tools selected performance in Karlín Musical Theatre
Autor(ka) práce: Urbánková, Hana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis is focused on the current marketing of selected musical in Karlín Musical Theatre. The aim is to valorize individual marketing tools in a specific musical of the theatre. The theoretical part represents primarily a marketing mix of 4 P expanded with a marketing tool called People, and then applied to the marketing of musical theatre. Furthermore the characteristic of the target group, visitors and individual sales roles. The practical part focuses on the theatre itself and to the specific Musical titled The Addams Family, which is currently in its repertoire. From there it provides recommendations regarding to the management of the theatre about promotion forms and cost-effectiveness for marketing.
Klíčová slova: Karlín Musical Theatre; musical; marketing tools

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 10. 2015
Datum podání práce: 12. 5. 2016
Datum obhajoby: 25. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54572/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: