Marketing v neziskové organizaci

Název práce: Marketing v neziskové organizaci
Autor(ka) práce: Tran, Jaroslav
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Havela, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá hlavně tvorbou marketingové strategie pro neziskovou organizaci. Jejím cílem je analýza tržního prostředí a tvorba konkrétní marketingové strategie ve formě marketingového plánu pro nevládní neziskovou organizaci 180 Degree Consulting. Práce je koncipována do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou definovány a vymezeny základní prvky tvorby marketingového plánu, dále specifikace a odlišnosti neziskového sektoru od sektoru ziskového, a to hlavně z pohledu marketingu. V praktické části jsou pak poznatky z teoretické části aplikovány přímo do praxe, a to na konkrétní neziskovou organizaci 180 Degree Consulting.
Klíčová slova: SWOT analýza; Porterových pět sil; neziskové organizace; marketingový plán; Marketingová strategie
Název práce: Marketing in Non-governmental organization
Autor(ka) práce: Tran, Jaroslav
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Havela, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with creating marketing strategy for non-governmental organization. The aim is to analyze market environment and create a concrete marketing strategy in a form of marketing plan for non-governmental organization 180 Degree Consulting. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In theoretical part are defined and identified basic elements of marketing plan and specified differences between nonprofit and commercial sector from the marketing view. The practical part consists of theory applied into practice, concretely into non-governmental organization 180 Degree Consulting.
Klíčová slova: Marketing strategy; Porters five forces; non-governmental organization; SWOT analysis; marketing plan

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 12. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2016
Datum obhajoby: 25. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55422/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: