Environmentální marketingová komunikace jako součást strategie nového podniku

Název práce: Environmentální marketingová komunikace jako součást strategie nového podniku
Autor(ka) práce: Kovářová, Gabriela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kolouchová, Daniela
Oponenti práce: Machek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této práce je zhodnocení stávajícího marketingového mixu firmy World Vegan a vytvoření vlastního návrhu na zlepšení komunikace. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů zelený marketing, zelený marketingový mix a marketingová situační analýza. V praktické části je představena společnost World Vegan, její konkurence, je zde realizována Porterova analýza konkurenčního prostředí a empirické šetření za použití kvantitativní metody ve formě dotazníku. Cílem praktické části je optimalizace marketingového a komunikačního mixu. K vytvoření návrhu byla provedena marketingová výzkumná sonda pro zjištění, jak zákazníci vnímají jednotlivé nástroje komunikace. Na základě zpracovaných údajů byl vytvořen návrh na nový komunikační mix firmy World Vegan.
Klíčová slova: Zelený marketing; Marketingový mix; Situační analýza
Název práce: Environmental Marketing Communication as a Part of a New Firm Strategy
Autor(ka) práce: Kovářová, Gabriela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kolouchová, Daniela
Oponenti práce: Machek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main aim of this thesis is the evaluation of actual marketing mix for the World Vegan company and creating a proposal for making a better promotion. The theoretical part is focused on the definition of the green marketing concept, green marketing mix and marketing situation analysis. The World Vegan company and its competition are introduced in the practical part. There I carry out Porter five forces analysis. The aim of the practical part is to optimize marketing and promotional mix of the company. Then there is empirical research made with the use of quantitative method in the form of a questionnaire. For creating the proposal it was necessary to do market research to find out the perception of actual marketing tools by the customers. On the base of this utilization was created a proposal of new marketing communication of the World Vegan company.
Klíčová slova: Situational analysis; Green marketing; Marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 1. 2016
Datum podání práce: 9. 5. 2016
Datum obhajoby: 25. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55786/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: