Online marketing společnosti ZOOT

Název práce: Online marketing společnosti ZOOT
Autor(ka) práce: Nováková, Anna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Pazderník, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem bakalářské práce je marketing na Internetu, neboli online marketing. Konkrétně se práce v teoretické části zaměřuje na počátky marketingu na Internetu, plošnou reklamu, sociální sítě, webové stránky, obsahový marketing a e-mail marketing. Praktická část následně rozebere tyto celky, a to ve společnosti ZOOT. Hlavním cílem práce je rozebrat působení společnosti v oblasti bannerové reklamy, sociálních sítí a e-mail marketingu, dále se také podívat na jejich webové stránky a blog. V dotazníkovém šetření bude na závěr zjišťováno, kde si respondenti společnosti na Internetu všímají nejvíce a zda se cílení online marketingu společnosti shoduje s vnímáním respondentů.
Klíčová slova: e-mail ; Internet; webové stránky; sociální sítě
Název práce: Online marketing of ZOOT company
Autor(ka) práce: Nováková, Anna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Pazderník, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The subject of the thesis is marketing on the Internet or online marketing. Specifically, the work in the theoretical part is focused on the beginnings of marketing on the Internet, banners, social networks, websites, content marketing and email marketing. Practical part breaks down these units in the company of ZOOT. The main objective is to analyze the company's activities in the field of banner ads, social networking and e-mail marketing, and also look at their website and blog. The survey will finally examine, where respondents are paying attention on company on the Internet the most and whether company targeting of online marketing corresponds with the perception of respondents.
Klíčová slova: e-mail ; web page; Internet; social media

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 12. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2016
Datum obhajoby: 25. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56276/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: