Facebook - využití v komerční sféře

Název práce: Facebook - využití v komerční sféře
Autor(ka) práce: Manda, Petr
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Jandoš, Jaroslav
Oponenti práce: Kafka, Daniel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce je zaměřena na možnosti zviditelnění komerčního subjektu na sociální síti Facebook. Cílem práce je sestavení souboru možností, které mohou tyto subjekty využívat, a jejich porovnání. Teoretická část práce je zaměřena na seznámení s fenoménem sociálních sítí a rozbor jednotlivých alternativ prezentace komerčního subjektu na Facebooku. Jsou zde zmíněny charakteristiky a funkce jednotlivých možností a příklady použití, tj. znalosti nutné pro pochopení problematiky a pro schopnost určit optimální řešení. Praktická část je orientovaná přímo na hledání optimálního řešení prezentace na Facebooku pro konkrétní komerční subjekt. Mimo specifikace cílů a okolností pro řešení jsou uvedeny výsledky a výstupy vlastního průzkumu mezi uživateli sítě Facebook. Následně jsou porovnány všechny možnosti zviditelnění tohoto subjektu, zmíněny výhody a nevýhody jednotlivých řešení a nalezení optimální alternativy.
Klíčová slova: Web 2.0; Propagace; Facebook; Sociální síť
Název práce: Facebook - application in commercial sphere
Autor(ka) práce: Manda, Petr
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Jandoš, Jaroslav
Oponenti práce: Kafka, Daniel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on various alternatives of presentation of commercial organization on Facebook social network. The main goal of this work is to create complete list of choices, which could be used by these subjects, and their comparison. Theoretical part of this work is focused on the social network phenomenon and analysis of each alternative of advertising or presentation on Facebook. There are mentioned all characteristics and functions of each alternative and examples of uses, i.e. knowledge base necessary for understanding the issue and for ability to choose the optimal solution. Practical part is targeted right on finding an optimal solution of advertising on Facebook for particular commercial subject. Together with specification of goals and conditions for finding the best solution, there are also mentioned results of an original inquiry between Facebook users. Then all possible solutions for this particular subject are compared, mentioned all pros and cons of each alternative and chosen the optimal one.
Klíčová slova: Facebook; Web 2.0; Promotion; Social network

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 2. 2010
Datum podání práce: 15. 5. 2010
Datum obhajoby: 2016

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: