Vizuální komunikace společnosti UNIOM, spol. s r.o

Název práce: Vizuální komunikace společnosti UNIOM, spol. s r.o
Autor(ka) práce: Faustová, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horný, Stanislav
Oponenti práce: Sláma, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřena na vizuální komunikaci firem. Cílem práce je využití teoretických poznatků z oblasti vizuální komunikace pro tvorbu nového firemního stylu společnosti UNIOM, spol. s r.o. První, čistě teoretická část práce se týká především vymezení základních pojmů z oblasti vizuální komunikace jako jsou firemní image, firemní identita a firemní kultura a zároveň termínů, které s tvorbou firemního stylu souvisí (autorské právo, software). Druhá část bakalářské práce se vztahuje přímo k tvorbě nového firemního stylu společnosti UNIOM i s teoretickým podkladem, počínaje analýzou současného stavu firemního stylu společnosti a konče grafickým manuálem a propagačními materiály.
Klíčová slova: vizuální komunikace; grafický manuál; autorské právo; firemní styl

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Podnikové informační systémy
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Laboratoř inteligentních systémů

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 5. 2007
Datum podání práce: 29. 5. 2007
Datum obhajoby: 2016

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: