CRM je zkratka pro Customer Relationship Management, který se do českého jazyka překládá jako Řízení vztahů se zákazníky.
Bakalářská práce ve své teoretické části popisuje prospěšnost CRM koncepcí v dnešní společnosti. Přibližuje fungování CRM a současné náhledy na péči o zákazníky, jak je popisují úspěšní poradci pro tuto problematiku ve svých knihách. Vyzdvihuje význam informace a jejího správného využití v podniku a dává ji do souvislosti s CRM systémy.
V analytické části se práce zabývá popisem CRM koncepce a CRM systému Pexeso personální agentury Axios, s.r.o. Nalézá jejich přínos firmě a odhaluje místa, ve kterých zaostávají. Pomocí průzkumu mezi uchazeči, kteří využívají služeb agentury Axios, posuzuje úspěšnost nasazeného CRM systému. Soustředí se na uživatelské prostředí systému na jedné straně a na přístup a péči o zákazníka na straně druhé.
Klíčová slova:
řízení vztahů se zákazníky; Customer Relationship Management
Informace o studiu
Studijní program / obor:
Aplikovaná informatika/Podnikové informační systémy