Analýza CRM systému společnosti Axios

Název práce: Analýza CRM systému společnosti Axios
Autor(ka) práce: Pauknerová, Irena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horný, Stanislav
Oponenti práce: Slámová, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
CRM je zkratka pro Customer Relationship Management, který se do českého jazyka překládá jako Řízení vztahů se zákazníky. Bakalářská práce ve své teoretické části popisuje prospěšnost CRM koncepcí v dnešní společnosti. Přibližuje fungování CRM a současné náhledy na péči o zákazníky, jak je popisují úspěšní poradci pro tuto problematiku ve svých knihách. Vyzdvihuje význam informace a jejího správného využití v podniku a dává ji do souvislosti s CRM systémy. V analytické části se práce zabývá popisem CRM koncepce a CRM systému Pexeso personální agentury Axios, s.r.o. Nalézá jejich přínos firmě a odhaluje místa, ve kterých zaostávají. Pomocí průzkumu mezi uchazeči, kteří využívají služeb agentury Axios, posuzuje úspěšnost nasazeného CRM systému. Soustředí se na uživatelské prostředí systému na jedné straně a na přístup a péči o zákazníka na straně druhé.
Klíčová slova: řízení vztahů se zákazníky; Customer Relationship Management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Podnikové informační systémy
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačního a znalostního inženýrství

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 12. 2007
Datum podání práce: 29. 12. 2007
Datum obhajoby: 2016

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: