Analýza trhu s digitální distribucí hudby v ČR

Název práce: Analýza trhu s digitální distribucí hudby v ČR
Autor(ka) práce: Šedý, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se věnuje aktuálnímu fenoménu v oblasti hudebního průmyslu, kterým je digitální distribuce hudby. Jejím cílem je zjistit, jaká je pozice digitální hudby na českém hudebním trhu a identifikovat, jaký vztah k ní mají spotřebitelé ve věku 18 až 30 let. Úvodní část práce se zabývá tématem digitalizace a digitální distribuce hudby v teoretické rovině, následující kapitoly jsou poté zaměřeny na vlastní výzkum. Ke zjištění současné pozice digitální hudby na českém hudebním trhu je využito sekundárního výzkumu v podobě analýzy údajů organizace ČNS IFPI a dat z projektu MML-TGI 2013. Primární výzkum provedený technikou elektronického dotazování se následně soustředí na zjištění typů a četnosti využívání služeb digitální distribuce hudby ve zvolené cílové skupině. V závěru práce je uvedeno shrnutí získaných poznatků a návrh možných opatření vyplývajících z provedeného výzkumu.
Klíčová slova: Digitální distribuce; Český hudební trh; Digitální hudba
Název práce: Analysis of the digital music market in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Šedý, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the current phenomenon in the music industry-the digital music. Main aim of the thesis is to determine the position of the digital music within the Czech music industry and to identify how it is perceived by people aged 18 to 30. The opening part of the thesis brings a closer look at known facts about digitalization and digital music, while the following parts are research-oriented. Secondary research techniques are used to analyze the data from various sources including CNS IFPI and MML-TGI 2013 and to identify the current position of the digital music in the Czech music industry. Primary research then focuses on analyzing the importance of digital music including the types and usage of the digital music services among the selected target audience. Thesis concludes with a review of the achieved results and recommendations for the digital music providers.
Klíčová slova: Digital distribution; Czech music industry; Digital music

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 3. 2015
Datum podání práce: 30. 11. 2015
Datum obhajoby: 27. 1. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52636/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: