Marketingová studie městské části Praha 3

Název práce: Marketingová studie městské části Praha 3
Autor(ka) práce: Poláková, Hana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá marketingem městské části Praha 3. Cílem diplomové práce je analýza marketingu městské části Praha 3 z hlediska cestovního ruchu a vytvoření návrhů na jeho rozvoj. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována základním pojmům cestovního ruchu a městského marketingu. Praktická část obsahuje analýzu současného marketingu a primární marketingový výzkum s cílem zjistit názory obyvatel a návštěvníků na Prahu 3, její marketingové aktivity a možnosti rozvoje cestovního ruchu. Dílčím cílem výzkumu je zjištění rozdílnosti názorů mezi obyvateli a návštěvníky. Na základě provedených analýz a marketingového výzkumu budou vytvořeny marketingové návrhy na rozvoj cestovního ruchu.
Klíčová slova: městský marketing; cestovní ruch; Praha 3; marketingový mix
Název práce: Marketing study of the Municipal District Prague 3
Autor(ka) práce: Poláková, Hana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master thesis deals with marketing of the Municipal District Prague 3. The aim of a thesis is a marketing analysis of the Municipal District Prague 3 in terms of tourism and creating proposals for its development. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part is focused on the basic concepts of tourism and city marketing. The practical part includes a current marketing's analysis and primary marketing research to know opinions of the residents and visitors on Prague 3, its marketing activities and possibilities for a tourism development. The partial aim of the research is to determine the different opinions between residents and visitors. The marketing proposals will be created for a tourism development based on the analysis conducted and marketing research.
Klíčová slova: marketing mix; city marketing; tourism; Prague 3

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 9. 2014
Datum podání práce: 21. 8. 2015
Datum obhajoby: 9. 9. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49413/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: