Personální marketing

Název práce: Personální marketing
Autor(ka) práce: Ripelová, Alena
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lorencová, Hana
Oponenti práce: Čuba, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je analyzovat problematiku personálního marketingu v prostředí vybrané organizace. Provést analýzu vnímání jména a značky zaměstnavatele mezi studenty a čerstvými absolventy vysokých škol pomocí dotazníkového šetření. Na základě zjištěných postojů a očekávání navrhnout doporučení pro aktivity personálního marketingu či navrhnout případná zlepšení jednotlivých oblastí řízení lidských zdrojů ve vztahu k HR marketingu.
Klíčová slova: zaměstnavatel; personální marketing; absolvent
Název práce: Human resource marketing
Autor(ka) práce: Ripelová, Alena
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lorencová, Hana
Oponenti práce: Čuba, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim goal of this thesis is to describe and analyze the current state of personnel marketing in selected bank organization with a focus on perception of the brand and employer's name among students and recent graduates, using questionnaires. The conclusion summarizes the findings and formulates recommendations for personnel marketing activities and suggests possible improvements of individual areas of human resource management in relation to HR marketing.
Klíčová slova: employer; HR marketing; graduate

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 2. 2015
Datum podání práce: 24. 8. 2015
Datum obhajoby: 8. 9. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/51651/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: