Analýza marketingového mixu na lék na předpis a na lék bez předpisu v konkrétní organizaci

Název práce: Analýza marketingového mixu na lék na předpis a na lék bez předpisu v konkrétní organizaci
Autor(ka) práce: Vondráková, Michaela Bc.
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lešetický, Ondřej
Oponenti práce: Král, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Porovnat nákladovost zavedení léčivého přípravku na předpis a bez předpisu. Dále návrh marketingového mixu se zaměřením se na nástroje marketingové komunikace u léku na předpis. Práce bude provedena ve spolupráci s firmou Novartis, s.r.o.
Klíčová slova: analyza;marketingovy mix;marketingova komunikace;farmaceuticky prumysl
Název práce: Analysis of the Marketing Mix for a Medicine available on a Prescription and a Medicine without Prescription in a particular Organization
Autor(ka) práce: Vondráková, Michaela Bc.
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lešetický, Ondřej
Oponenti práce: Král, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Institut managementu zdravotnických služeb

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: -
Datum podání práce: -
Datum obhajoby: 4. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS:

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: