Právní a etické otázky regulace reklamy

Název práce: Právní a etické otázky regulace reklamy
Autor(ka) práce: Křenková, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klamavé údaje obsažené ve sdělené reklamě mohou být jednak nepravdivé, ale i pravdivé, pokud kontext, ve kterém byly sděleny, může uvést v omyl. Spotřebitel je schopen uvěřit reklamě tím víc, čím více se zakládá na pravdě. Reklama vždy pracuje s určitou mírou nadsázky, jde pouze o to, jestli je objektivně možné tuto nadsázku odhalit. Při posuzování možnosti oklamání adresáta se bere v úvahu osoba běžného spotřebitele, průměrných znalostí. Z judikatury lze vyčíst, že podle názoru soudců 10-15 % obyvatelstva se dá oklamat pokaždé.
Klíčová slova: srovnávací; klamavá; nekalá soutěž; reklama; marketing
Název práce: Legal and ethic questions of regulation of advertising - unfair competition in advertising
Autor(ka) práce: Křenková, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 4. 2008
Datum podání práce: 21. 4. 2008
Datum obhajoby: 9. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8208/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: