Analýza marketingové strategie společnosti Havel, Holásek & Partners s.r.o., advokátní kancelář

Název práce: Analýza marketingové strategie společnosti Havel, Holásek & Partners s.r.o., advokátní kancelář
Autor(ka) práce: Staňková, Silvie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Kulhánková, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je analyzovat, kriticky zhodnotit a poté navrhnout doporučení pro zlepšení marketingové strategie společnosti Havel, Holásek & Partners s.r.o., advokátní kancelář. Práci lze rozdělit na teoretickou a praktickou část. Teoretická pasáž je věnována interpretaci základních marketingových pojmů, definování koncepce marketingu a jeho primárních účelů, seznámení s teorií marketingového mixu a v neposlední řadě rovněž se specifiky marketingu služeb. Praktická část již pojednává o společnosti samotné a zaměřuje se primárně na podstatu, nástroje a výsledky její marketingové komunikace. Čtenář je rovněž seznámen jak s vývojem firmy, tak s jejími tržními konkurenty. Následně jsou pojmy z teoretické části aplikovány přímo na advokátní kancelář a v konečné fázi je dle výsledků dotazníkového šetření a konzultací s managementem kanceláře navrhnuto optimální složení nové marketingové strategie.
Klíčová slova: analýza; advokátní kancelář; marketing
Název práce: Analysis of marketing strategy of Havel, Holásek & Partners s.r.o., attorneys-at-law
Autor(ka) práce: Staňková, Silvie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Kulhánková, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Bachelor thesis deals with the analysis, critical evaluation and recommendation for the improvement of marketing strategy of Havel, Holásek & Partners s.r.o., attorneys-at-law. This work is divided into theoretical and practical part. The theoretical passage is devoted to interpretation of the basic marketing concept, definition of its primary purposes, theory of the marketing mix and the specifics of services marketing. The practical part concerns with the company itself, and focuses on the core, tools and results of marketing communications. The reader is also acquainted with the development of both the company and its market competitors. Subsequently, the terms of the theoretical part are applied directly to the law firm. According to the survey results and consultation with the management, the suggestion for the optimal composition of the new marketing strategy was created at the final phase.
Klíčová slova: attorneys-at-law ; analysis; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 3. 2014
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 3. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47172/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: