Spotřebitel a jeho chování na trhu hudby v ČR

Název práce: Spotřebitel a jeho chování na trhu hudby v ČR
Autor(ka) práce: Fiala, Patrik
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá spotřebním chováním na trhu hudby v České republice. Identifikuje situaci a objasňuje chování českých spotřebitelů na tomto trhu. Dále zjišťuje, jaké mají tito konzumenti preference, jaký vliv má na jejich jednání internet a další technologie a v jaké míře se jednotlivé věkové kategorie od sebe odlišují. Práce je rozdělena na čtyři jednotlivé kapitoly s tím, že první až třetí kapitola se týká teorie ohledně spotřebitelova chování a ve čtvrté kapitole je proveden samotný výzkum. Jako podklad pro tento výzkum byla použita data získaná prostřednictvím vlastního dotazníkového šetření a statistické údaje ohledně světového a českého hudebního trhu.
Klíčová slova: spotřební chování; Česká republika; hudba; dotazníkové šetření
Název práce: The consumer and his behaviour on the music market in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Fiala, Patrik
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with consumer behaviour on the music market in the Czech Republic. Moreover, it identifies the situation and clarifies the behaviour of Czech consumers on the market. Furthermore it provides results of an inquiry about consumer preferences, how their behaviour is influenced by the use of Internet and other technologies, and to what extent various age groups differ from each other. The thesis is divided into four chapters, the first, the second and the third chapter cover theories about consumer behaviour and the fourth chapter is devoted to the research itself. Statistical data regarding world and Czech music market as well as data collected by means of questionnaire were used throughout this thesis as the basis for the research.
Klíčová slova: questionnaire; consumer behaviour; music; Czech Republic

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 3. 2014
Datum podání práce: 4. 5. 2015
Datum obhajoby: 18. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47204/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: