Marketingová strategie společnosti Amaranth Life s.r.o

Název práce: Marketingová strategie společnosti Amaranth Life s.r.o
Autor(ka) práce: Doležálková, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zkoumá marketingovou strategii firmy Amaranth Life s.r.o., která se zabývá výrobou a prodejem bezlepkových produktů založených na nosné surovině amarant. Cílem práce je analyzovat stávající marketingovou strategii firmy a na základě toho navrhnout její možná vylepšení. První část vysvětluje teoretické základy marketingu jako je marketingová strategie a plánování, SWOT analýza, marketingové prostředí a marketingový výzkum. Na těchto základech je vystavěna druhá praktická část. Pro zpracování praktické části bylo využito také dotazníkové šetření. Na základě předchozí analýzy byla na konci práce navržena doporučení pro zlepšení marketingové strategie firmy.
Klíčová slova: marketingová strategie; Amaranth Life; bezlepkové výrobky; marketingový výzkum
Název práce: Marketing strategy of Amaranth Life s.r.o
Autor(ka) práce: Doležálková, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis analyses the marketing strategy of the company Amaranth Life s.r.o. that produces and sells gluten-free products. The core ingredient of the products is amarath. The purpose of the thesis is to analyze the current marketing strategy of the firm and suggest possible improvements. The first part explains the theoretical basics of marketing such as marketing strategy and planning, SWOT analysis, marketing environment and marketing research. The thesis then proceeds to the second part. A questionnaire survey was used in this practical part. Based on the previous analysis, suggestions for improvement and recommendations were made at the end of the thesis.
Klíčová slova: Amaranth Life; gluten free products; marketing research; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 5. 2014
Datum podání práce: 4. 5. 2015
Datum obhajoby: 24. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47945/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: