Vliv věrnostních programů na loajalitu zákazníků se zaměřením na potravinové řetězce

Název práce: Vliv věrnostních programů na loajalitu zákazníků se zaměřením na potravinové řetězce
Autor(ka) práce: Denemarková, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostními programy a jejich vlivem na loajalitu zákazníků. V úvodní teoretické části jsou vysvětleny pojmy marketingová komunikace, loajalita, oddanost, rozhodovací proces zákazníka a věrnostní programy. Navazující praktická část popisuje průběh marketingového výzkumu a zahrnuje vyhodnocení odpovědí získaných z dotazníkového šetření. Jedním z cílů práce je zhodnocení pěti vybraných věrnostních programů na základě jejich srovnání. Dalším cílem je zjistit prostřednictvím vlastního marketingového výzkumu, jak jsou věrnostní programy vnímány zákazníky a jaký mají vliv na jejich loajalitu. Závěr práce je věnován shrnutí výsledků výzkumu a odpovědím na cíle práce.
Klíčová slova: loajalita; věrnostní programy; marketingový výzkum; zákazník
Název práce: The influence of loyalty programs on customer's loyalty with a focus on food supply chains
Autor(ka) práce: Denemarková, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the loyalty programs and their influence on customer's loyalty. In the introductory part, important terms such as marketing communication, customer loyalty, dedication, customer's decision-making process as well as loyalty programs are defined. Practical part defines course of marketing research and presents its results. Specific aims of my thesis include finding out whether or not customer's loyalty is influenced by loyalty programs. The thesis also includes evaluation of five chosen loyalty programs on the basis of their comparison. Summary critically evaluates all provided results and presents answers to specific aims of this thesis.
Klíčová slova: loyalty programs; customer; loyalty; marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 5. 2014
Datum podání práce: 4. 5. 2015
Datum obhajoby: 24. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/48052/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: