Analýza pojetí a marketingu stálých expozic v galeriích výtvarného umění v Čechách

Název práce: Analýza pojetí a marketingu stálých expozic v galeriích výtvarného umění v Čechách
Autor(ka) práce: Vičarová, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Janištinová, Anna
Oponenti práce: Prokůpek, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se věnuje tématu stálých expozic v regionálních galeriích výtvarného umění v Čechách. Analyzuje umělecké přístupy k prezentaci sbírkových předmětu ve stálé expozici, marketingové nástroje používané k propagaci stálé expozice a komunikaci s veřejností a médii. V teoretické části nastiňuje současnou koncepci stálých expozic spolu s obsahy a způsoby prezentace výtvarných děl, v praktické části pak na příkladu třech konkrétních stálých expozic v regionálních galeriích analyzuje a porovnává tyto přístupy. V závěrečné části praktického oddílu se pak snaží nastínit současné trendy v prezentaci a koncepci dlouhodobých výtvarných expozic a navrhuje budoucí směr zejména marketingové propagace daných výstav.
Klíčová slova: výtvarné umění; marketingová propagace; marketing; stálá expozice; výstava; muzeum umění; galerie
Název práce: Analysis of the concept and marketing of permanent exhibitions in galleries of fine arts in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Vičarová, Barbora
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Janištinová, Anna
Oponenti práce: Prokůpek, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis is devoted to the subject of permanent exhibitons in regional art galleries in the country. It analyzes artistic approaches to the presentation of art collections in permanent exhibitions, the marketing tools used to promote the exhibitions and communication with the public and media. In the theoretical section it outlines current concept of permanent exhibitons together with the content and the character of the presentation of the artworks. In the practical part, based on three practical examples of the permanent exhibitions in local galleries in Czech Republic, it analyzes and compares the approaches to the permanent exhibition. In the final part of the practical section, it attempts to outline current trends in art presentation and concept in long-term art exposures and proposes future direction especially in the marketing promotion of the exhibitions.
Klíčová slova: promotion; exhibition; fine arts; marketing; permanent exhibition; gallery; museum of fine arts

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 10. 2014
Datum podání práce: 29. 5. 2015
Datum obhajoby: 17. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50115/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: