Marketingový mix v podniku Budějovický Budvar

Název práce: Marketing Mix im Betrieb Budweiser Budvar
Autor(ka) práce: Rosínová, Ivana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Polívková, Jana
Oponenti práce:
Jazyk práce: Deutsch
Abstrakt:
Klíčová slova:
Název práce: Marketingový mix v podniku Budějovický Budvar
Autor(ka) práce: Rosínová, Ivana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Polívková, Jana
Oponenti práce:
Jazyk práce: Deutsch
Abstrakt:
Práce obsahuje vysvětlení pojmů marketing a marketingový mix. Následně stručně popisuje nástroje marketingového mixu: produkt, cenu, distribuci a marketingovou komunikaci. Praktická část práce zahrnuje popis podniku Budějovický Budvar,n.p. a analýzu nástrojů marketingového mixu. Součástí práce je zhodnocení současného stavu firmy z pohledu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a případné návrhy na opatření ke zlepšení situace.
Klíčová slova: Marketing; Marketingový mix; Produkt; Cena; Distribuce; Marketingová komunikace

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra společenských věd

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: -
Datum podání práce: -
Datum obhajoby: 13. 5. 2008
Identifikátor v systému InSIS:

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: