Strategie marketingové komunikace na sociálních médiích Národní galerie v Praze a Centra současného umění DOX

Název práce: Strategie marketingové komunikace na sociálních médiích Národní galerie v Praze a Centra současného umění DOX
Autor(ka) práce: Salehová, Sarah
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubaš, Mario
Oponenti práce: Šmíd, Ilja
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se věnuje strategiím marketingové komunikace na sociálních médiích vybraných kulturních institucí. Cílem práce je analýza prezentace institucí na sociálních médiích, popis jejich strategií, následně jejich komparace a vyhodnocení. Teoretická část práce se věnuje obecně sociálním médiím, především Facebooku, jako novému nástroji v marketingové komunikaci. Teoretická část je dále zaměřena na propagaci brandu, tvorbu strategií a konkrétního obsahu. V praktické části sledujeme propagaci na sociálních médiích vybraných institucí, zda je vidět strategie komunikace a tonalita postů, práce se zaměřuje i na komunikaci s fanoušky. Výstupem praktické části je komparace strategií a vyhodnocení, zda je využit veškerý potenciál, který sociální sítě poskytují.
Klíčová slova: sociální sítě; monitoring aktivity ; online komunikace; Národní galerie v Praze ; tvorba strategie pro sociální média; Národní galerie v Praze ; Facebook; Centrum současného umění DOX ; online komunikace; sociální média; sociální sítě; aktivita na sociálních médiích; monitoring aktivity ; Centrum současného umění DOX ; Facebook; tvorba strategie pro sociální média; aktivita na sociálních médiích; sociální média
Název práce: The strategy of social media marketing communiations of The National Gallery in Prague and The DOX Centre for Contemporary Art
Autor(ka) práce: Salehová, Sarah
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubaš, Mario
Oponenti práce: Šmíd, Ilja
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with the strategy of social media marketing communication of the representative culture institutions. The aim is to analyze the social media presentation of these institutions and describe their strategies, afterwards draw a comparison between the galleries and evaluation. The theoretical part is devoted to social media in general, especially to Facebook as a new tool of marketing communication. Besides other things the theoretical part is focused on brand promotion, creating a social media strategy and making a specific content. The practical part of the thesis describes the social media promotion of the representative institutions, their strategy of communication, the tonality, also it is focused on communication with their fans. The outcome of the practical part is the comparison of their strategies and final evaluation of utilization all the potential.
Klíčová slova: The National Gallery in Prague ; creating a social media strategy ; social media ; social media activity; Facebook; activity monitoring ; The DOX Centre of Contemporary Art ; online communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 12. 2014
Datum podání práce: 22. 5. 2015
Datum obhajoby: 25. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52053/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: