Internacionalizace společnosti Volkswagen v zemích BRICS

Název práce: Internacionalizace společnosti Volkswagen v zemích BRICS
Autor(ka) práce: Brevnova, Arina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Halík, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu procesu internacionalizace společnosti Volkswagen na území členských států BRICS, především rozbor forem a směrů, které společnost použila při vstupu na tyto trhy. Práce se skládá ze tří kapitol. V první kapitole se zabývám procesem internacionalizace, základními modely a formami internacionalizace. Druhá kapitola je zaměřena na koncern Volkswagen, je věnována historii vzniku a základním ekonomickým ukazatelům společnosti za posledních 13 let. Ve třetí kapitole vysvětluji pojem BRICS a popisuji hlavní makroekonomické ukazatele seskupení za posledních 13 let. Hlavním cílem třetí kapitoly je analýza forem a směrů internacionalizace Volkswagenu v zemích BRICS a posouzení vlivu jejich interakce.
Klíčová slova: směry internacionalizace; internacionalizace; BRICS; formy internacionalizace; společnost Volkswagen
Název práce: Internacionalizace společnosti Volkswagen v zemích BRICS
Autor(ka) práce: Brevnova, Arina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Halík, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis is focused on the analysis of the Volkswagen's internationalization process on the territory of the member states BRICS, especially on the analysis of forms and directions that the company used when entered these markets. The thesis consists of three chapters. In the first chapter, I explore the process of internationalization, basic models and forms. The second chapter is focused on the Volkswagen concern, is devoted to the history and basic economic indicators of the company for the last 13 years. In the third chapter, I explain the abbreviation BRICS and describe the main macroeconomic indicators of the group for the last 13 years. The main objective of the third chapter is the analysis of internationalization's forms and directions used by the Volkswagen company in BRICS countries and assessment of the impact of their interaction.
Klíčová slova: Volkswagen; BRICS; forms of internationalization; directions of internationalization; internationalization

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 9. 2013
Datum podání práce: 20. 4. 2014
Datum obhajoby: 27. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43778/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: