Utváření pozitivního image firmy Hewlett - Packard na českém trhu

Název práce: Utváření pozitivního image firmy Hewlett - Packard na českém trhu
Autor(ka) práce: Rozkydálková, Šárka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Nový, Ivan
Oponenti práce: Surynek, Alois
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce shromažďuje informace týkající se firemní identity společnosti Hewlett-Packard, její kultury, komunikace a designu a to jak ve směru působení na zákazníka, tak interně na zaměstnance. Součástí je analýza image společnosti prostřednictvím online dotazníku a srovnání národních kulturních rozdílů a jejich možný vliv na firemní kulturu. Analyzuji zde také působení firmy Hewlett-Packard a jejích konkurentů na sociálních sítích. Hlavním cílem této práce je zachytit identitu firmy Hewlett-Packard s.r.o. a její image na českém trhu. Závěrem hodnotím aktuální působení firmy na českém trhu a uvádím návrhy ke zlepšení.
Klíčová slova: image firmy; identita firmy; Hewlett-Packard
Název práce: Creating a positive image of the company Hewlett-Packard Ltd. on the Czech market
Autor(ka) práce: Rozkydálková, Šárka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Nový, Ivan
Oponenti práce: Surynek, Alois
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis collects information on the corporate identity of the company Hewlett-Packard, its culture, communication and design, both in the direction to customer and internally to employees. It includes analysis of the company's image through an online questionnaire and comparison of national cultural differences and their possible impact on corporate culture. I also analyze effects of Hewlett-Packard and its competitors on the social networks. The main objective of this work is to capture the identity of Hewlett-Packard Ltd. and its image on the Czech market. Finally, I evaluate current actions of the company on the Czech market and provide my suggestions for improvement.
Klíčová slova: corporate identity; Hewlett-Packard; corporate image

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 10. 2013
Datum podání práce: 10. 5. 2014
Datum obhajoby: 25. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44620/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: