Marketingová strategie Europe Easy Energy a.s

Název práce: Marketingová stratégia Europe Easy Energy a.s
Autor(ka) práce: Hurbanová, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou spoločnosti pôsobiacej na energetickom trhu ako dodávateľ elektrickej energie a plynu. Hlavným cieľom práce je podrobne popísať, analyzovať a vyhodnotiť túto marketingovú stratégiu z pohľadu marketingového mixu 4P a SWOT analýzy. Práca je doplnená o navrhované zmeny a odporúčania orientované na marketingovú komunikáciu a propagáciu spoločnosti.
Klíčová slova: marketing; energetika; marketingová stratégia
Název práce: Marketingová strategie Europe Easy Energy a.s
Autor(ka) práce: Hurbanová, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti působící na energetickém trhu jako dodavatel elektrické energie a plynu. Hlavním cílem této práce je podrobně popsat, analyzovat a vyhodnotit tuto marketingovou strategii z pohledu marketingového mixu 4P a swot analýzy. Práce je doplněná o navrhované změny a doporučení orientované na marketingovou komunikaci a propagaci společnosti.
Klíčová slova: marketing; energetika; marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy Europe Easy Energy a.s
Autor(ka) práce: Hurbanová, Barbora
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This work deals with the marketing strategy of the company in the energy market as a supplier of electricity and gas. The main objective of this work is to describe in detail, analyze and evaluate the marketing strategy in terms of marketing mix 4P and SWOT analysis. The work is complemented by the proposed changes and recommendations focused on promoting and marketing communications of company.
Klíčová slova: marketing strategy; marketing; energy industries

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 10. 2013
Datum podání práce: 31. 5. 2014
Datum obhajoby: 25. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44669/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: