Analýza řízení značky Le Chaton na českém trhu

Název práce: Analýza řízení značky Le Chaton na českém trhu
Autor(ka) práce: Poláchová, Nikola
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Čámská, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce pojednává o strategickém řízení značky, přesněji o jejím strategickém plánování v rámci prémiového segmentu trhu s módními produkty, specificky trhu se spodním prádlem v České republice. Uvažovanou značkou je značka prodejce, jsou proto analyzovány i značky výrobců produktů, které prodejce nabízí. Nosnou částí práce je strategická analýza a formulace strategie, tzn. definování cílové skupiny a insightu, konkurence, výsledné identity a esence značky. Důraz je kladen na positioning značky a jeho srovnání s konkurencí a především na samotnou identitu značky a její řízení. Výsledek formulace strategie slouží jako základ pro budoucí jednotlivé strategie, tzn. komunikační, stylistickou a retail strategii.
Klíčová slova: luxusní značka; identita značky; positioning značky; prémiová značka; trh se spodním prádlem; strategické plánování značky
Název práce: Analysis of brand strategic direction of Le Chaton on the Czech market
Autor(ka) práce: Poláchová, Nikola
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Čámská, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis analyzes strategic directions of brands, specifically strategic planning within the premium fashion segment (lingerie) in the Czech Republic. The analyzed brand is a re-seller, product brands are thus investigated as well to provide a concise picture. The main part of the thesis is a strategic analysis followed by the formulation of a strategy, meaning the definition of target groups and insight, market competition, brand identity and brand essence. Brand positioning in comparison with the competition is of specific importance as is the brand identity and its direction. The formulated strategy serves as a basis for other individual strategies, that is for a communications, retail and style strategy.
Klíčová slova: brand strategic planning; lingerie market ; premium brand; luxury brand; brand identity; brand positioning

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 1. 2014
Datum podání práce: 2. 9. 2014
Datum obhajoby: 14. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/46217/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: