Přímý prodej a jeho budoucnost

Název práce: Přímý prodej a jeho budoucnost
Autor(ka) práce: Vuong, Dung Viet
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Melcher, Ota
Oponenti práce: Čajka, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce pojednává o přímém prodeji a multilevel marketingu, přičemž popisuje, jak je možné tyto obchodní metody využít v podnikání. Cílem bakalářské práce je představit společnost Amway, zmapovat strukturu jejího podnikání a následně analyzovat její činnost pomocí SWOT analýzy. Na základě SWOT analýzy jsou v poslední kapitole zmíněna doporučení, která by společnost měla zvážit, pokud si chce i nadále udržet svoje postavení na trhu. V teoretické části zmiňujeme historii přímého prodeje, uvádíme trhy, na kterých přímý prodej dosahuje největších obratů a rovněž popisujeme jeho hlavní výhody a nevýhody. V praktické části následuje popis společnosti Amway a její analýza, jejíž závěry jsme zohlednili v doporučeních pro společnost.
Klíčová slova: Multilevel marketing; Přímý prodej; WFDSA; SWOT analýza; SELDIA; Pyramidový systém; Ponziho schéma; Amway
Název práce: Direct sales and its future
Autor(ka) práce: Vuong, Dung Viet
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Melcher, Ota
Oponenti práce: Čajka, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
A thesis is focusing on the direct sales and multilevel marketing. It describes how these methods can be used in business. The aim of this thesis is to present the company Amway, map the structure of its business and analyze its activity using SWOT analysis. On the basis of SWOT analysis the recommendations are mentioned in the last chapter of that the company should consider, if it wants to continue to maintain its market position. In the theoretical part the history of direct sales is mentioned, it shows the markets in which the direct sale achieves the largest turnover, and also describes the main advantages and disadvantages. In the practical part the story of Amway and its analysis follows, the conclusions of which we took into consideration for the recommendations for the company.
Klíčová slova: SWOT analysis; Direct sales; Amway; Ponzi scheme; Pyramid system; Multilevel marketing; WFDSA; SELDIA

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 3. 2014
Datum podání práce: 12. 4. 2014
Datum obhajoby: 28. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/46777/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: