Marketing maloobchodu v COOP Jednota Krupina, s.d

Název práce: Marketing maloobchodu v COOP Jednota Krupina, s.d
Autor(ka) práce: Horníková, Paula
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingom maloobchodu v spotrebnom družstve COOP Jednota Krupina na Slovensku. Na základe teoretických vedomostí je priblížených 7 zložiek marketingu, a to produkt, cena, miesto, reklama, zamestnanci, procesy a vybavenie predajne. Cieľom práce je analýza marketingového mixu vybraného podniku. Praktická časť bakalárskej práce obsahuje spracovanie dotazníkového výskumu so zameraním na marketingovú činnosť, kde sú odhalené silné a slabé stránky marketingovej činnosti maloobchodného reťazca COOP Jednota Krupina, s. d.
Klíčová slova: marketing maloobchodu; COOP Jednota Krupina, s. d.; marketingový mix
Název práce: Marketing maloobchodu v COOP Jednota Krupina, s.d
Autor(ka) práce: Horníková, Paula
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zaobírá marketingem maloobchodu v spotřebním družstvu COOP Jednota Krupina na Slovensku. Na základě teoretických znalostí je přiblížených 7 složek marketingového mixu, a to produkt, cena, místo, reklama, zaměstnanci, procesy a vybavení prodejny. Cílem práce je analýza marketingového mixu ve vybraném podniku. Praktická část bakalářské práce obsahuje zpracování dotazníkového výzkumu se zaměřením na marketingovou činnost, kde byly odhaleny silné a slabé stránky marketingové činnosti maloobchodního řetězce COOP Jednota Krupina, s. d.
Klíčová slova: marketing maloobchodu; COOP Jednota Krupina, s. d.; marketingový mix
Název práce: Retail marketing of COOP Jednota Krupina, s.d
Autor(ka) práce: Horníková, Paula
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The bachelor thesis covers retail marketing of COOP Jednota Krupina, Consumer Cooperative in Slovakia. First part describes the most important characteristics of chosen company. Second part discuss in detail marketing mix (product, price, place, promotion, people, proces, physical evidence). Third, final part proceeds with the analysis of results of the questionary research performed in stores of COOP Jednota Krupina in Banská Bystrica. The interpretation of the results was given using graphs.
Klíčová slova: marketing mix; COOP Jednota Krupina, s. d.; retail marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 3. 2014
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 25. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/46975/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: