Marketingová strategie značky Club-Mate

Název práce: Marketingová strategie značky Club-Mate
Autor(ka) práce: Kleinerová, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Obsahem bakalářské práce "Marketingová strategie značky Club-Mate" je zhodnocení současné marketingové strategie pomocí marketingového mixu, SWOT analýzy a terénního výzkumu. Cílem této práce je na základě vyhodnocení současné marketingové strategie navrhnout doporučení pro zlepšení marketingové strategie do budoucna. Dále pak na základě vlastního terénního výzkumu určit, na kterou cílovou skupinu se má značka do budoucna zaměřit, protože se v ní skrývá největší potenciál. V teoretické části bakalářské práce je popsána podstata marketingu včetně marketingového mixu, SWOT analýzy a strategického marketingu, dále pak marketingová komunikace, včetně forem komerčních komunikací a marketingového výzkumu. V praktické části je představena značka Club-Mate a její portfolio produktů. Poté následuje analýza současného marketingového mixu značky Club-Mate, kde je postupně podroben analýze produkt značky Club-Mate, cena, distribuce a propagace na českém trhu. SWOT analýza pak dále odhaluje silné a slabé stránky značky a také příležitosti a hrozby. Dalším bodem praktické části je vlastní kvalitativní výzkum prováděný formou osobního dotazování a v závěru praktické části je obsaženo vyhodnocení analýz a výzkumu a také návrh a doporučení pro marketingovou strategii do budoucna.
Klíčová slova: SWOT analýza; marketingová strategie; terénní výzkum; značka Club-Mate; marketingový mix
Název práce: Marketing strategy of the Club-Mate brand
Autor(ka) práce: Kleinerová, Barbora
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The content of the bachelor thesis "Marketing strategy of the Club-Mate brand" is to evaluate the current marketing strategy using the marketing mix, SWOT analysis and field research. The aim of this work is to evaluate the current marketing strategy make recommendations for improving the marketing strategy for the future. Furthermore, based on its own field research to determine which target group should be the best for the brand focus in the future, because it encloses the greatest potential. The theoretical part of the thesis focuses on the principles of marketing, including marketing mix, SWOT analysis and strategic marketing, as well as marketing communications, including forms of commercial communications and marketing research. In the practical part is introduced the Club-Mate brand and its product portfolio. Then it analyzes the current marketing mix of Club-Mate brand, which is gradually analyzed product Club-Mate brand, price, distribution and promotion on the Czech market. SWOT analysis then further reveals the strengths and weaknesses of the brand, as well as opportunities and threats. Another point in the practical part is the qualitative research conducted through personal interviews and at the end of the practical part is desrcibed the evaluation included analysis and research, as well as recommendations for the design and marketing strategy for the future.
Klíčová slova: field research; marketing mix; marketing strategy; SWOT analysis; Club-Mate brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 4. 2014
Datum podání práce: 7. 5. 2015
Datum obhajoby: 27. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47718/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: