Analýza trhu s energetickými nápoji a návrh marketingové kampaně pro nového producenta vstupujícího na tento trh

Název práce: Analýza trhu s energetickými nápoji a návrh marketingové kampaně pro nového producenta vstupujícího na tento trh
Autor(ka) práce: Ctibor, Pavel
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Machek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se věnuje energetickým nápojům. Klade si za cíl navrhnout možnou marketingovou kampaň pro nově vstupujícího producenta na trh s energetickými nápoji. Jako informačním základ pro tento návrh slouží poznatky získané sledováním a zkoumáním daného odvětví a prostředí. Výsledkem jsou jednak právě tyto poznatky o zákaznících, konkurenci a situaci na trhu a jednak samotná kampaň, kterou lze využít jako inspiraci při zakládání nové značky.
Klíčová slova: nová značka; marketingová kampaň; analýza trhu; vstup na trh; stimulace; Energetický nápoj; komunikace
Název práce: Analysis of the energy drink market and proposal of marketing campaign for a new producer entering this market
Autor(ka) práce: Ctibor, Pavel
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Machek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor's thesis concentrates on energy drinks. Its goal is to design a marketing campaign for a new producer entering the energy drink market. The information used for the campaign/proposal derives from the insights gained from monitoring and examining the given sector and environment. The research results in findings/observations about the customers, the competition and the overall situation on the market as well as the marketing campaign itself. The campaign may be used as an inspiration in establishing a new brand.
Klíčová slova: new brand; Energy drink; communication; marketing campaign; boost; market analysis; market entry

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 2. 2014
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 26. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47900/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: