Marketingová strategie obchodního řetězce s hračkami

Název práce: Marketingová strategie obchodního řetězce s hračkami
Autor(ka) práce: Kociánová, Karolína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Černý, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
První část této bakalářské práce obsahuje vysvětlení strategického marketingu v obecné rovině. V praktické části je práce zaměřená na společnost s hračkářským zbožím a rozborem jejího marketingového a komunikačního mixu. Na závěr je proveden marketingový výzkum metodou dotazníkového šetření, jehož cílem je odhalit nedostatky a přednosti společnosti z pohledu jejich zákazníků. Po zanalyzování výsledků a doporučení, jaké by měla společnost zlepšit, aby si loajalitu a věrnost svých zákazníků udržela, je obsahem i rozhovor s majitelem dané firmy.
Klíčová slova: Obchodní řetězec; Dětský sortiment; Komunikační mix; Marketingový mix; Strategie
Název práce: The marketing strategy of a toy retail chain
Autor(ka) práce: Kociánová, Karolína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Černý, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The first part of this bachelor thesis offers a general explanation of strategic marketing. In the practical section, the thesis focuses on a company selling toys and develops an analysis of its marketing and communication mix. Finally, a marketing survey carried out via questionnaires is introduce, which illuminates the company's qualities and shortcomings from the perspective of its customers. In additon, the thesis includes a recommendation inferred from the results for the company to sustain its customer's loyality. There is also an interview with the company owner.
Klíčová slova: Childern´s goods; Marketing strategy; Marketing mix; Retail chain; Communication mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 7. 2014
Datum podání práce: 15. 5. 2015
Datum obhajoby: 27. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/48737/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: